همیشه تم سیاه سفید داشتمیه حالت گوشه گیری از بقیهاز کسایی که به دردم نمیخورنیا آزارم میدنولی خب از وقتی تصمیم گرفتم خریدای رنگی رنگی کنم اوضاع فرق کرد!شادتر شدمبیشتر به زمان حال فکر میکنماسترسم کم شده و کلی حس خوب دیگه پیدا کردم!بهترین چیزا توی زندگیمکتاب و فیلم و لوازم تحریرنکتابای رمان یا علمیفیلمای علمی تخیلی!و چیزای رنگی، دفترچه و ماژیک و کلی خودکار و چسب!دوست دارم این وضعیتوکه وقتی جامدادیمو باز میکنم کلی چیزای رنگارنگ میبینمدوستام میگن سال آخر دبیرستانت انقد کودکانه و رنگی شدی!حتی تصمیم گرفتم واسه دانشگاه ست باب اسفنجی بخرم =))))خب همین دیگهروزا هم میگذره و تو هرروز بزرگتر میشیدنیا رو بهتر میشناسی، همینطور خودت روآدم رنگی جانامروز یادت باشههیچکس کامل نیستروی خودت این همه فشار نیارهمه اشتباه می کنیمو همه خطا کردیمبا خودت صادق باشبیشترین تلاشت رو بکنو به قلبت باور داشته باش،به جلو حرکت کنو هرگز تسلیم نشو ^____^♥ تجربه...
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: پنجشنبه 12 اسفند 1395 ساعت: 19:53